w

Znalezienie najlepszej firmy SEO dla Twojej małej firmy

Znalezienie najlepszej firmy zajmującej się pozycjonowaniem stron dla małej firmy.

Jednym z najlepszych sposobów konkurowania jako firma online, niezależnie od tego, czy jesteś dużym konglomeratem, czy małą firmą, jest zastosowanie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Chociaż prawdą jest, że SEO nie jest osiągnięciem z dnia na dzień, prawda jest taka, że ​​gdy masz już skuteczną strategię SEO, możesz nadal czerpać z niej korzyści w znacznie dłuższym okresie. Dlatego celem tego artykułu jest pomoc w ocenie przydatności różnych firm SEO do własnych celów biznesowych.

Pozycjonowanie jako termin dla laika

SEO to optymalizacja wyszukiwarek. Jest to proces optymalizacji danej strony lub serwisu w celu uzyskania wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie jest z natury zadaniem dość technicznym i tylko profesjonaliści, którzy naprawdę dobrze znają algorytm wyszukiwarki Google, mogą z powodzeniem przeprowadzić taką optymalizację.

Na całym świecie istnieją setki firm, które twierdzą, że oferują te nieuchwytne wyniki i usługi optymalizacji. Ocena ich ogólnej konkurencyjności i sukcesu w ich własnej działalności określiłaby kompetencje tych firm. Wiele firm, które twierdzą, że oferują te usługi i swoją wiedzę, korzysta z haniebnych metod i procesów optymalizacji, takich jak spamowanie i inne rodzaje sztuczek, aby podnieść ranking witryny. W najlepszym przypadku takie metody mogą spowodować natychmiastowe wykluczenie witryny sieci Web z wyników wyszukiwania. W najgorszym przypadku może Cię to nawet kosztować grzywnę.

Jak możesz sprawdzić, czy firma oferuje wysokiej jakości usługi SEO? Jest kilka oznak, które wskazują, że jej usługi nie są tym, czym twierdzą. Jednym z oczywistych znaków jest to, że ich usługi nie są tanie. Jeśli masz zamiar wydać swoje ciężko zarobione pieniądze na firmę, chcesz wiedzieć, że dostaniesz wartość swoich pieniędzy. Innym sygnałem jest to, że nie będą przestrzegać najnowszych wytycznych branżowych, które weszły w grę. Najlepszym sygnałem jest to, że z radością będą reklamować siebie i swoje usługi optymalizacji pod kątem wyszukiwarek zgodnie z wymaganiami wyszukiwarek.

Być może sam to słyszałeś. W końcu wszyscy chcemy wierzyć w wartościowego eksperta SEO, który zbuduje dla Ciebie silny i niezawodny biznes. Ale tak jak nie zatrudniłbyś byle kogo do budowy swojego domu, tak też nie powinieneś zatrudniać byle kogo do budowania swojego biznesu. Naprawdę powinieneś ocenić każdego kandydata na dodatkowe punkty. Część z nich zajmiemy się w tym artykule, więc miej nadzieję, że znajdziesz wskazówki, których szukałeś.

OK, więc załóżmy, że znalazłeś dwóch lub trzech dobrych kandydatów na firmę, która będzie odpowiadać Twoim potrzebom. Lubisz pomysły i wiesz, że ich biznesy są bardzo nowatorskie. To wspaniale. Każda firma musi mieć doskonałe osiągnięcia, jeśli chce wykonywać dla Ciebie jak najlepszą pracę. Należy jednak upewnić się, że mają wiele referencji i solidnych referencji. Być może nawet wartościową oceną ich najwyższego klienta. Na pewno nie jest to ocena zdolności samej firmy, ale możliwości firmy, jeśli chodzi o faktyczne wyniki.

Zanim zatrudnisz firmę zajmującą się pozycjonowaniem stron internetowych, jednym z najważniejszych pytań, które powinieneś zadać, jest „czy mają ugruntowaną historię sukcesów w dziedzinie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek?” Może to brzmieć jak oczywiste pytanie, ale ludzie często zapominają o zadaniu go, gdy są przytłoczeni szumem. Na szczęście im silniejsza pewność siebie i umiejętność porozumiewania się z firmą SEO, tym lepiej.

Jakie praktyki optymalizacyjne stosują firmy? Jakich strategii używają? Jakie słowa kluczowe wysoko oceniają ich klienci?

Żeby było jasne, nie proszę, abyś był ekspertem w dziedzinie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Tak jak ty, mogę wiedzieć o tym coś, czego nie wiedziałem, zanim zapisałem się do określonej usługi. Jednak proszę cię, abyś zastanowił się, czy możesz zadać ważne pytania, aby dokładniej wyjaśnić swoje rozumienie ekspertów pracujących dla firmy.

Kolejnym ważnym pytaniem jest „czy mają realistyczne oczekiwania”. Czego oczekują od własnej firmy? Jakich rezultatów można się spodziewać w perspektywie krótko- i długoterminowej? Istnieje różnica między tym, co można nazwać niedrogim SEO, a tym, co można nazwać „zbyt dobrym, aby mogło być prawdziwe”. Wyniki zbyt piękne, aby mogły być prawdziwe, mogą w rzeczywistości kosztować firmę więcej, niż osiągnąłby, gdyby takie wyniki zostały zrealizowane.

Analiza tych kluczowych punktów zapewni Ci dobrą podstawę do podejmowania własnych decyzji dotyczących relacji biznesowych z dostawcą SEO. Pomoże Ci to również uniknąć błędów, które popełnia wiele firm, rejestrując się w usłudze SEO.

Możesz sobie pozwolić na to? Czy masz czas?

Być może sam możesz zarządzać marketingiem, ale wiele małych firm uważa, że ​​nie jest to możliwe. Jakie masz zasoby? Czy jesteś gotowy na to zadanie?

Rodzaje marketingu internetowego – poznaj je !