w

Optymalizacja treści w Twojej stronie internetowej

Optymalizacja treści pod kątem konwersji w witrynie.

W większości profesjonalna witryna internetowa, w tym dobrze zaprojektowana i dobrze napisana strona docelowa, składa się z 2 elementów. Te elementy to (1) dobrze napisana treść i (2) wezwanie do działania.

Sekretem tworzenia dobrze napisanych treści, które działają zarówno jako sprzedawca online, jak i właściciel witryny, jest najpierw zrozumienie klienta lub odwiedzającego w procesie konwersji i przez niego. Co mam przez to na myśli? Cóż, właściwie to nic innego jak wyjaśnienie, dlaczego Twoja oferta jest tak fantastyczna i dlaczego Twoi potencjalni klienci powinni kupić teraz lub przy najbliższej okazji. Na tym polega sztuka i nauka sprzedaży przedsprzedażnej, w której prawdziwy „profesjonalny” projektant stron internetowych będzie się wyróżniał. (I zauważ, że nie powiedziałem, że żadna osoba ma „profesjonalną” witrynę internetową. strona internetowa, która jest skonfigurowana jako broszura online, która służy jako rozszerzenie własnej prezentacji produktów firmy. Czym ja jest optymalizacja sieci).

Dlatego tak ważna jest przedsprzedaż Twojej oferty. To jedyny sposób, w jaki możesz zaprezentować szalony bodziec Dicka, błysk postaci i zwycięskich nagłówków, które sprawią, że Twoi “ goście ” będą chcieli od ciebie kupić, a nie czekać wieczność, aby znów się na to natknąć, podczas gdy oni biegają dookoła w poszukiwaniu “ właściwego ” przycisk.

Strona docelowa jako całość powinna być postrzegana jako układanka. Dzieje się tak, ponieważ część wezwania do działania musi być starannie skonstruowana, aby wywrzeć jak najbardziej efektywny wpływ. Istnieje bezpośredni i oparty na wynikach sposób na przedsprzedaż witryn firmowych i deweloperskich, ponieważ celem jest doprowadzenie klienta do zamknięcia sprzedaży, gdy tylko wyląduje na stronie.

Kluczowe elementy cyfrowej strony docelowej przed sprzedażą:

1. Cel i znaczenie oferty w tekście serwisu.

2. Korzystanie z osadzonych i wyraźnych, zwięzłych obrazów.

3. Korzystanie z kompatybilnej nawigacji w witrynie, która jest intuicyjna dla użytkownika. Może to być system nawigacji, który jest szybki i przyjazny dla użytkownika.

4. Nie trać czasu na długie biografie z akapitami, ponieważ zazwyczaj tracą one uwagę potencjalnych klientów.

5. Korzystanie z rozwijanych menu, które używają słów, które uruchamiają proces zakupu użytkownika na ścieżce sprzedaży (często lub nie schodzenie w dół listy priorytetów zakupowych na wysokiej jakości stronie internetowej jest po prostu takie!)

6. Nie używaj zbyt dużego podświetlania lub pogrubiania czegokolwiek na stronie docelowej. Oznacza to, że będziesz przyciągać uwagę z mniejszym lub żadnym naciskiem, jaki kładziesz na pewne aspekty.

7. Korzystanie z filmów ze strony internetowej dla odbiorców. To pewny sposób na wykorzystanie wrażeń wizualnych potencjalnych klientów, ponieważ wybór kopii strony docelowej musi być obsługiwany przez wideo. Te dwie rzeczy muszą ze sobą współgrać jako część Twojej ogólnej oferty.

Zapomnij o zamknięciu – czyli umieszczeniu ceny od razu. Upewnij się, że Twój potencjalny klient chce kupić kilkunastu dostawców, ale wystarczy, że dotknie przycisku „Kup teraz”!

Kilka skutecznych przykładów przedsprzedażnych:

1. Twoja własna witryna internetowa zawiera inne łącza w tej witrynie, w których można znaleźć więcej informacji lub faktów na temat Twojej oferty.

2. Porady AdWords oferowane w Twojej witrynie

3. Opisy produktów AdWords.

4. Negatywna opinia o Twoim produkcie

5. Linki do tego samego produktu na Twojej stronie docelowej, a także w Twojej witrynie, a także informacje o bardziej efektywnych sposobach korzystania z produktu

6. Artykuły, które zawierają historie i doświadczenia związane z doświadczeniami użytkownika z Twoim produktem

7. Opinie użytkowników, którzy używali produktu. Daje to konsumentowi jeszcze większe wrażenia z klikania, aby kupić produkt. Bądź profesjonalny i nie przesadnie nonszalancki. To tylko grzeczne.

Zamknięcie to po prostu kwestia poinformowania potencjalnego klienta, aby kupił teraz!

Optymalizacja treści i świetnych stron docelowych to sztuka naukowa! Tak jak tutaj zawsze jest świetna historia i pomocne porady, które tylko czekają na optymalizację, tak jest świetna okazja, aby zoptymalizować swoją stronę z podziękowaniem i stronę docelową wraz z tym wskaźnikiem, jak skuteczny – lub nie – jesteś w swojej pracy.

Cała ta optymalizacja polega na przyciągnięciu uwagi i utrzymaniu jej. To jest twoja propozycja. Znajdź to już dziś!

A P.S. – Nie marnuj dzisiejszego wyjścia i spędzania czasu na czytaniu licznych postów dotyczących niemal każdej branży lub obszaru tworzenia witryn marketingowych online. To zbyt trudne zadanie i zdecydowanie powinieneś spędzać dni na marketingu swojej witryny.

Oto kilka wspaniałych wskazówek dotyczących czasu, w którym przycisk wezwania do działania powinien znajdować się pod stroną, na każdej stronie Twojej strony docelowej. Oto lista oczekiwań dotyczących różnych fragmentów stosownej kopii:

1. Tekst alternatywny musi brzmieć „kup teraz”.

2.

influencer-marketing

Co to jest influencer marketing?

ruch na stronie www

Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej?